Svårt att hitta

Hem Forum solceller Tyck till om bloggen Svårt att hitta

Etiketter: 

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #18018
    Gosta
    Deltagare
    • Inlägg: 2

    Hej Bengt,
    Tack för att du fortsätter att ha din villablogg. Jag har/haft stor nytta av den.
    Ibland kommer jag på att du skrivit om en specifik sak, men har då svårt att hitta det inlägget om det inte finns under ”Forum”.
    Förutom forumet har du något som heter ”Kategoriarkiv”. Varför publicerar du under denna rubrik istället för att göra det under ”Forum”?
    I din svartmarkerade innehållsförteckning som börjar med ”Hem” och slutar med ”Diskussion” borde inte ”Kategoriarkiv” ligga där också då?
    Hälsningar
    Gösta Larsen

    #18026
    Bengt
    Keymaster
    • Inlägg: 387

    Tack för synpunkter! Prova att använda “Sök” som ligger högst upp till höger, ovanför bilden. Du söker då i alla över 1 000 inlägg sedan starten.

    De rubriker som finns i en svarta listen är olika sidor. Kategorierna som finns på höger sida är ett fönster (“widget” på WordPress-språk) som är tänkt att ligga vid sidan av inläggen, går inte lägga in sidförteckningen på något enkelt sätt vad jag vet. Forumet är ett tillägg som inte används så flitigt och ligger vid sidan av blogginläggen. Med andra ord är det lite olika saker som kommit till vid olika år sedan starten 2010. Skulle säkert gå att göra annorlunda om tiden fanns att jobba med layouten, men den tiden finns inte riktigt tyvärr.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.