Hur lätt är det att hitta det du söker på bloggen?

Hem Forum solceller Tyck till om bloggen Hur lätt är det att hitta det du söker på bloggen?

Etiketter: 

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #9058
    Bengt
    Keymaster
    • Inlägg: 387

    Det finns 658 inlägg och närmare 3 500 kommentarer så en bra sökmotor kan vara till stor hjälp.

    Installerade igår en ny sökmotor som heter Swiftype, enligt tips i en wpbeginner artikel. Den gör sökningar bland inläggen, men inte bland kommentarerna. Den är blixtsnabb och visar resultaten under sökfältet. Men är den tillräckligt bra? Tyck gärna till!

    • Detta ämne redigerades för 9 år, 4 månader sedan av Bengt.
    #10801
    Karlsson
    Deltagare
    • Inlägg: 2

    Hej Bengt.
    Jag har läst din blogg till och från men inte varit medlem förrän nu. Jag letade efter hur det fungerar med inmatning av solel via enfas eller trefas och tyvärr så kommer man till Vi i villas websida om man klickar på länkar eller hänvisningar till tidigare inlägg, men jag fick möjlighet att prova sökfunktionen här och då hittade jag vad jag sökte:-)
    Tack för en fantastisk blogg för oss som gillar solel.

    • Det här svaret redigerades för 8 år sedan av Karlsson.
    #10831
    Bengt
    Keymaster
    • Inlägg: 387

    Kan du beskriva lite närmare var du hittade länkar till Vi i Villas webb? Hittade du dessa länkar i inlägg här på den nya bloggen eller var det länkar från exempelvis en Google-sökning?

    Bloggen låg tidigare hos Vi i Villa. När jag flyttade bloggen försökte jag ställa in så att länkar i gamla inlägg till andra inlägg skulle ändras så att de skulle peka på den nya bloggens inlägg, men något kan ju ha gått fel…

    #10832
    Karlsson
    Deltagare
    • Inlägg: 2

    Jag letade på din blogg och där skriver du bland annat att se min artikel 10 Mars och del II 22 Mars. Dessa är då blå text och klickar man på dessa kommer man till Vi i villa. Har provat flera ställen men som sagt är det ganska många texter och hittar jag det igen så ska jag meddela dig.

    #10834
    Bengt
    Keymaster
    • Inlägg: 387

    Jag hittade vad det rör sig om. Det länkarna som finns under Pingback, en typ av kommentar som lagts in när någon annan länkat till ett av mina blogginlägg. De har kvar den gamla adressen till Vi i Villa. Vi får leva med att det är så…

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.